Fullt upp!

2 hundar i huset är inte jag van vid. Bella sussar så gott när en annan ligger men inatt har hon försökt härja upp den andra hunden så jag har vaknat ett antal gånger.  Jag inser ju nu att man kanske inte skulle klara av 2 hundar plus en bebis sådär.
Jag är iallafall trött och sitter här med en kopp kaffe och är smått yr. Dags att börja med järntabletter kanske.
Idag är jag i skolan mellan 08.30-12.00 sedan jobb 14.15-21.30 sen hem för att sova och sen upp och jobba hel dag imorgon 07.30-20.00!!!
Resten av helgen ska jag slappa/plugga!

 

Den nedersta bilden är från v 16, alltså ca nån månad sen. Kul att se lite skillnad.


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Gillar att det står ett mjölk paket med bland ljusen bara så där ha ha!

2011-09-01 @ 06:13:06
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0