Morgon

ÅterIGEN klagar jag på att det borde vara förbjudet att gå upp så här tidigt!!
Fast jag vet ju att det går bra när man väl kommer upp fast det tar ett tag att vakna till!

Idag jobbar jag 07.00-14.15, efter det hem till Sandra för födelsefika!


DOCK känner jag mig små krasslig. Igår kväll mådde jag illa och frös. Stod i duschen länge vilket resulterade i att jag frös ännu mer efter det. Är lite bättre idag men känner att det här illamåendet hänger kvar men det är väl hormonerna i hope.


Mathias, han drar till Stockholm idag och firar sin kusin som blivit 18.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket :)

Den tog sin lilla tid men så nöjda vi är med den.

Nu får vi bara hoppas att lillpisen vill sova i den oxå, när han har tittat fram :P

2011-09-24 @ 15:23:50
URL: http://jezzans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0