Ny vecka

Precis som alla andra mornar så ville jag denna morgon ha sovmorgon =P men det var bara att stiga upp och ta på kaffet.
Herregud vad jag har drömt inatt om bebis- hon kom ut efter en väldigt lätt förlossning(ha ha) stor och mörkhårig, namnet som vi tänkt oss passade inte henne. Hon var väldigt lekfull. När hon skulle sova så la jag henne tillbaka in i magen och undrade sen hur jag fan skulle få ut henne :D Hon hade sovit i typ 8 timmar och jag undrade om hon inte skulle bli hungrig snart, genom magen såg jag en hand som rörde sig och sedan hela hon.
Det var min första dröm om vår skrutta=)

Idag står jag på 20+0(v 21), just den här veckan händer det inte så mycket vad jag läst om. Men här är lite info!

Fostret väger ca 360 g och är ca 20 cm lång.
Ögonbryn och ögonlock är fullt utvecklade,bebis hör vad du säger eller sjunger.
Du mår förhoppningsvis ganska bra nu, du har ännu inte blivit så jätte stor att det blir påfrestningar.
Den tredje trimestern och som kan föra med sig besvär som att bära en större bebis i magen ligger framför dig så passa på att njut!




Idag jobbar jag 07.30-20.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0