Helg

Yr, trött och frösen! Så ser mina mornar ut numera. Jag ligger också nere i soffan pga hunden som är hos oss går inte i trappor utan håller sig där nere varav Bella också gör det och då vill jag ha mer koll. Sover dock inge vidare i soffan. Man blir ju riktigt bortskämd med tv i sovrummet=)
Igår slocknade jag iallafall. Shit vad trött jag var. Hade gått upp halv 7 igår ju, skulle till skolan hela förm och sen jobb kvällen. Ångrar nästan jag tog turen idag för jag känner verkligen att jag skulle behövt vila men å andra sidan behöver jag timmarna!

Trevlig Fredag


Kommentarer
Postat av: Carro

Du måste tänka på dig själv också! Behöver du ta det lungt och vila så säg nej!

2011-09-02 @ 07:27:15
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jennifer

och jag SAKNAR DIG!!!!!!

Försök att vila lite i helgen!

Puss

2011-09-02 @ 13:39:06
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0