Igår var min otursdag

Igår skulle det varit Fredagen den 13e.

Skulle efter en lång väntan bada i mammas badkar... när jag klev upp och tog ur vattnet blev det översvämning!!
Mamma fixade det.

Senare på kvällen skulle Sandra och jag ta upp Olivias vagn för att vagga henne där i inför natten.. på väg uppför trappan går jag emot en stor vas(mammas favorit) som snällt går i golvet och jag får in en glas bit i foten och blir hysterisk.
Mamma fixade och damsög upp allt.

Aa, inte min dag. Stackars mamma måste ha varit helt slut efter våran vistelse. :)

Dessutom hade min älskade lilla gumma seperationsångest.. Visste inte att det kunde komma så tidigt?
Ingen dög förutom jag! Mamma är är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0