Måndag

Min älskade dotter är så förkyld och har hosta.=/ Ögonen småkletiga och röda(ögoninflammtion kanske)!! Dock är dem oftast kletiga när hon vaknar och det blir inte värre utan såhär har det varit i över en vecka nu. Vi torkar bort och det blir bra sen samma sak igen när hon sen vaknar igen.

Hon sover bra. Natten har varit den bästa på länge. Gav henne mat 10 igår kväll, hon sov sen till halv 5 och gav henne mat sen sov hon igen till kl 10 :) Och då gnällde hon inte ens över mat utan var en pigg glad tjej=)

Mathias har jobbat en enda vecka sen hon föddes men nu är min praktik slut och han ska återgå till sitt nattjobb. Blä säger jag!!! Hate it!! Idag ska jag ringa om jobb, vet nämligen att det behövs så jag ska vara på lite :D

Dagen ser lugn ut. Ska bege mig ut på power walk, tänkte jogga först men det vågar jag inte riktigt än.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0