Tisdag

Jag blir så bortskämd på helgerna då jag får sova hur mycket jag vill förutom matningstid. Eftersom min karl kan sova i oväsen osv. Det kan absolut inte jag.
Så veckorna han jobbar kan bli lite jobbiga, som inatt. Jag har inte sovit en blund- först när han kom hem tog han henne så jag fick sova 2,5 tim.
Jag la henne i sin säng igår, gick jätte bra. Hon somnade eller slumrade till men 4 gånger fick jag gå upp och vagga henne med och utan napp. Just då när en själv höll på att somna liksom.
Efter dem 4 gångerna gav jag upp då mitt tålamod suger), tänkte att hon kanske är hungrig efter 4 timmar. Hon somnade i en timme och då hade jag svårt att somna. Vaknar och bökar omkring i timmar,kommer inte till ro. Halv 5 ger jag mat igen och sen är hon pigg fram tills dess att Mathias kommer hem. Då slänger jag mig i säng ENSAM!

Starka ensamstående mammor/pappor där ute!!!
Visst att man kan ha skitdagar med gnällighet men på nätter är jag så trött. Det blir extra jobbigt.

Jag vet en som ska passa på att sova när hon sover i vagnen sen.
Idag blir alltså en lugn dag.

Var bara tvungen att gnälla av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0