Nice day

Idag har vi gått en hel del, först inåt för att möta upp jessica H för en promenad,sen hem till henne, lek med kidsen och fikatime och massa prat för oss vuxna. Jag och Olivia är INTE vana att träffa andra mammor med barn så det var super kul. Olivia skulle på James hela tiden,rycka,dra och känna :P
Sen promenad hem igen, känns så underbart skönt att röra på sig, nu har jag hållt igång bra ett par dagar bara
och likaså kosten. Man känner sig lättare redan efter några dagar. Kom igen nu din slappgris!!
 
 
 
 
Förresten, sladden till dammsugaren är glapp- tror jag använder den för ofta :S
FAN!
 
Dags att börja förbereda maten som idag blir kyckling i ugn, ett täcke av bacon och tomater, grädde/creme fraiche och riven parmesan ost, bulgur och sallad!!
Sen får det bli soffhäng med mina <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ja dammsugaren har en tendens att slitas ut :)

2012-08-14 @ 13:56:48
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0