Toppen helg

Våran barnfria helg är över och det känns bra. Det var riktigt skönt att få vara ensamma och bara vara(fast vi festade 2 dagars).
I fredags grillade vi här hemma och sedan blev det stallet, en väldigt lugn kväll.
i Lördags sov vi till 11 tror jag, tvättade undan lite och tog en moppetur ner till vintersand. På kvällen drog jag på kräftskiva/badtunne fest hos Rollnys och min karl var på rockfest i Sikfors.
Igår låg vi några timmar i soffan och glodde på skilda världar innan vi åkte och hämtade våran tjej, det var björksjö dag,loppis och cafe så vi stannade ett tag innan vi for hem och beställde pizza. Lillan somnade redan halv 8 igår kväll så vi vuxna plöjde avsnitt efter avsnitt med skilda världar(ja vi är sålda) sådär riktigt tråkigt kul program men nu lär vi se klart alla iallafall.
Snutta vaknade redan kl 3 inatt och var pigg, tog ca 1 timme(välling) innan hon somnade om igen och sov då till halv 9.
Nu är vi nere och leker/ser barntv, pappan sover än.
Dags för sista jobbveckan och idag börjar jag kl 4 vilket innebär en kort kväll och jag jobbar med Melinda så det blir kul=)
Här kommer lite bilder från helgen!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det ser ut som ni har haft en trevlig helg, skönt att bara få rå om sig själva lite :)

Hmm.. Ja det har blivit lite dåligt med bloggandet ett tag.. Ja det känns jätte skönt att vi har kommit i ordning och börjar landa :)

Vi får styra upp en träff snart tycker jag :)

2012-08-10 @ 07:05:48
URL: http://jezzans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0