Helg!

Min älskade unge har sovit så himla bra denna vecka, inga pigga nätter och hon har sovit till 7-8 på mornarna, till och med jag har gått upp före henne ibland.
Igår var hon uppe till 7, kunde se slut på Disney. Hon brukar vara så himla trött runt 5-6 att det inte har gått att haft henne uppe men nu tar läggningen längre tid och hon vill så gärna vara vaken med oss.
 
Sista sekund klapparna handlade, nu väntar jag på mer pengar så jag kan handla lite till mig själv också:)
 
Fredag, ikväll ska jag ut och jobba natt. Puh, hur ska man orka med en jobbnatt..... men det gör man!
Tror vi drar in till Sandra o de andra idag, lillan sover än tjugo i åtta är klockan, har druckit kaffe till nyhetsmorgon och kan nu ta tag i dagen med allt vad det innebär.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0