Tapas

Meningen var att jag skulle varit till Jessica på tapas och öl men då James blev febrig så fick vi ställa in det så då hade jag och Mathias det istället.
Vi hade tänkt hålla ut med sovningen för lillan fram till halv 7.7 men det gick verkligen inte och då var vi 2. Natten innan hade ju inte varit bra och dessutom sov hon inte mycket under dagen igår så halv 6 fick det bli natta för henne och natten har varit toppen! Hon har sovit som en stock förutom välling halv 5 sen sov hon fram till 7. Jag släckte halv 10.
 
Iallafall var kvällen super mysig, vi tog fram den enda ljusstaken och den enda stjärna vi har och ställde i fönstret, nya röda ljuslyktor och satte upp julgardiner och tände ljus överallt sen var det bara och duka fram och gotta sig och se en film. Jag smakade räkor för första gången, det var väl ingen höjdare kanske men nu har jag smakat.
De låg i en het sås. På bordet fanns även marinerade oliver,grillad kycklingfile och ribs,2 dipper,vitlöksbröd och så gjorde jag ugnsbakade potatishalver och körsbärstomater som jag hade haft parmesan och basilika på. Det var super gott. Efter det mätt som jag var vräkte jag i mig kettlechips. Stinn?JA
 
Efter filmen gick jag upp och la mig och bläddrade i en vi föräldrar tidning. Släckte gjorde jag halv 10.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som du haft en trevlig kväll ändå trots ändrade planer :)

2012-12-01 @ 13:09:50
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0