Torsdag

Ok nu börjar jag bli orolig, vi beställde(i sista minuten) julklappar till Olivia, i fredags alltså. Från lekmer, skulle ta 1-5 dagar så det BORDE komma antingen idag eller imorgon men man vet ju inte. Tycker de borde sätta in extra bemaning nu innan jul, snabba på lite:)
 
Beställde själv en boleroaktig från bonprix, snabb leverens stod det, Ha ha kallar dem 6-14 dagar snabbt?
 
Nåja, hon får ju iallafall julklappar av alla andra och kan ta de från oss(om de blir försendade) till 1 års dagen istället.
Hennes outfit på julafton och nyår är klar iaf.  Får hoppas de sitter bra bara.
 
Vi kommer att spendera julafton i Björksjön hos Olivias Farmor och Farfar, åker upp dit Måndag morgon tror jag, vi kommer nog ha uppesittarkvällen at home.
Sen sover vi kvar där uppe Måndag till Tisdag, kommer ner runt lunchtid för att fika/byta klappar med mamma o alla andra här nere.... Sen är det dags för FEST och juldansen och kära mamma ska vara barnvakt.
Så ser det ut för oss i år.
Nyår har jag absolut ingen aning om, ingen barnvakt så blir väl att vara hemma och äta gott och så bara. Om ingen annan har ett förslag? Att ha barn tänker inte hindra oss :)
 
Nähä, fortsätta tvätta och röja hemma och försöka lägga mitt dotter...
Ciao på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0