Torsdag

Då var man uppe med tuppen. Är man van att stå upp 6-7 så är det lätt hänt att det blir som en rutin. Jag kunde iallafall inte somna om och de andra sover så jag passar på att dricka kaffe i tystheten(förutom tvn på).
Olivia har haft en bra vecka på nätterna, inte vaknat och varit pigg. Det tackar jag för, säkert Mathias också som haft förmiddag, nu tar vi lång helg=)
Men han har lite att ordna med, byta däck på kingen för det kommer en som ska köpa den, ordna med pappren till banken så han får pengar att köpa traktorn. Ja herregud vad grejer man behöver när man bor i hus,speciellt så här på landet, o det är väl meningen att vi i framtiden ska ha lite djur, kycklingar,kanske får.. eventuellt häst? o då lär vi ju röja på åkern(därav traktorn iblandad).
 
Och på Lördag åker vi ju till Nora på julmarknad. Myshelg med andra ord.
 
Igår fick mamma en överraskning, en julblomma hemskickad=) Jennifer med familj fick också en häromdagen, fantastiska människor, det är vad dem är. Snälla,ödmjuka,ärliga och lätta människor som har nära till skratt. Jennifer, henne kan man prata med om vad som helst, behöver jag lätta mitt hjärta så ringer jag henne, hon var den första jag ringde till när det visade + på stickan. Men vi behöver inte ens prata med varandra på ett tag så känns det ändå som vanligt när vi gör det. 
 
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer R

Vad fint skrivet gumman!!! blir rörd:)) love yo puss

2012-12-09 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0