Lyckat



Vin/mys kväll med bruttorna. Tänk vad gott det gör för själen att bara få sitta med sina vänner och prata av sig. Man behöver inte alltid gå ut på krogen. Att man inte gör detta oftare... Men nu ser vi fram emot kryssningen=)!








Tack tjejer <3

Har varit ute och gått med skruttis i vagnen för hon bara skrek och skrek här inne(magen).. tvärslocknade. Dragit med vagnen i detta oväder på icke plogad väg. Jag var svettig vill jag lova när jag kom hem, är en del uppförsbackar här omkring också. Men nu sover hon gott där ute, jag passar på att tvättar lite och dricker lite kaffe. Till mat idag blir det pizza och till kvällen en massa godis till så ska det låta och premiären av BB.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Underbar kväll hjärtat!<3

2012-02-19 @ 15:08:36
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0