Onsdag

Det är tydligen bättre att sova i gästrummet för våran lilla tjej.
I några dagar har hon och jag slaggat där inne o pappan fått dubbelsängen. Där kan han gott ligga och snarka i fred. Jag HATAR snarkningar. Det ryser i hela kroppen och jag blir så arg! Sorry.

Iallafall har hon bara vaknat som en klocka och fått mat och somnat om igen. Kan det bero på att sängen är mindre och vi ligger tätare ihop? att tvn inte är på(har ingen där inne), att det är bättre luft? Jag vet inte.

Tog min kära hund på bar gärning idag- gav henne ett kex utomhus idag- jag smög på henne i fönstret då hon gick bort till diket och grävde ner kexet. Hm?! Sparar till bättre tider?

 




Dags att fixa iordning sig, lilltjejen ska på läkarbesök idag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Min karl snarkar/smaskar/gnisslar när han sover. Sjukt störande och blir med irriterad! Sista veckorna av graviditeten tålde jag han inte nattetid utan fick sova i lillans rum på extrasäng. Gentleman?! Not. Nåväl nu är man så trött om nätterna så jag hör han inte lika mkt längre.



Hoppas lillan fortsätter sova bra.

2012-02-08 @ 12:21:40
URL: http://tildesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0