Stonk och stön

Sol!!!!!!!! Det känns verkligen att vi går åt rätt håll!
Det värmer så gott.

Underbar dag- en mindre underbar natt dock. Snuppa har varit gnällig och legat och stonkat och haft sig. Ersättningen gör hennes mage ond.=/ Kör bara nåt enstaka mål med det men ska nog börja helt, pallar inte med amningen snart, sitter i 40 min numera och hon släpper taget ett antal gånger och ändå blir hon inte nöjd efteråt. Men jag vet inte, jag känner ju att jag har mjölk, jag kan få riktiga strålar när jag "masserar" dem och dem blir väldigt spända osv när dem inte blivit "använda" så att säga och nattetid läcker jag som bara den.
Spekulerar i det här massvis och kan inte komma på felet. Frågar bm och hör.
Antingen ligger hon fel när hon ska suga, eller så får hon inte rätt tag, eller är mina vårtor inåtböjda(vilket jag märkt), eller har hon blivit för bekväm med flaskan ELLER så har jag för lite mjölk för henne. Men detta kan man ju spekulera i länge.

Iallafall. Söndag. Mamma,Sandra och Elly kommer ut hit snart. Mamma sover kvar här inatt och självklart blir det bara massa mys=) Igår la jag mig redan 10, ville passa på medans snuppa sov och Mathias ändå skulle ge henne ersättning som sista mål, då kunde jag få ett antal sovtimmar och det fick jag. Närmre 6 timmars sömn fick jag=) Får passa på medans han är hemma, snart börjar han sina jäkla nätter igen=/ SUCK

Ut i solen med er hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0