Efter kort

Vågen fortsätter nedåt. Endast 1 kg kvar så är jag nere på 75 igen där jag startade och vem vet, kanske fortsätter det ännu mer nedåt. Min drömvikt är 67-68 kg där omkring.
Har tagit några kort,dock med min mobil då min kamera gått sönder så bilderna är inte jätte bra.







Nu ska jag bara försöka få bort den där "lilla" kulan på magen och bli lite fastare=) Är taggad, dock får det vänta ett tag innan träningen sätter fart, tills dess kör jag på mina promenader.
Jag tror helt ärligt den här krämen för bristningar som jag kört i dessa graviditetsmånader har hjälpt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aj härligt:) jag har fem envisa kilon kvar till min startvikt 72 och vill gå ner tull 66-67 kilo:) promenader gör mkt:) tror också krämen hjälper, fick inga bristningar heller ju förrän en liten efteråt men den e typ borta:) sen om det var ren tur det vet jag inte, men jag väljer tro på krämen;) ha en fin kväll o pussa Olivia:)

2012-01-12 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0