Tisdag

Tisdag. Ibland önskar jag man bodde i en större stad som att bara gå ut på stan i butiker, sätta sig på ett mysigt cafe eller ta en dagbio.

En promenad ska vi väl kunna ta i denna håla iallafall!:)

Det är ungefär 3 år sen jag bodde i Oslo- känns som det är längre.
Där blev det bio var och varannan kväll, shopping några dagar i veckan, fika på fika, promenader på spännande platser, after work öl titt som tätt, träff med nya människor osv osv. Listan kan nog göras lång.
Utbudet var stort!

Önskar så det kunde finnas mer här för oss alla.
Från början ville jag inte ens bo här, önskade att karln min kunde flytta till Oslo- han letade t.o.m jobb där ett tag men det gick sig inte och ett distansförhållande kunde vi ju bara inte ha i flera år så det var bara för mig att packa och dra hem för i hans hjärta är Hällefors hans hem, jag skulle glatt kunna tänka mig flytta. Jag tror mig vara en blandning mellan storstadslivet OCH lugnet... Men visst, jag erkänner nu när jag fått barn vill jag vara nära alla mina nära och kära.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har iaf provat bo i en större stad:) och alla minnen från alla tokigheter där finns ju kvar:) jag ångrar inte en sekund att jag flyttade! Det enda negativa är ju att mina favoriter inte bor här;) mamma och pappa är sugna på att flytta hit, men det skulle kännas jättekonstigt att åka till hfs om dom inte bodde där, liksom ni vänner kanske inte vill ha oss inneboende så fort vi vill hälsa på:p jag skulle helst se att vi alla bodde grannar:)



Puss

2012-01-31 @ 16:39:11
Postat av: Jennifer

Jag som skrev!;)

2012-01-31 @ 16:40:46
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0