Tisdag

Tänk vad underbart det kan kännas att bara kunna gå ut i friska luften själv, jag och Bella. Det kanske låter elakt men jag är ju med Olivia dygnet runt och den "egna" tiden jag då får när jag går ut värdesätter jag.
Dåligt med sömn inatt, ca 2 timmar. Varför, varför måste man ha ont kvälls/natt tid?  Hon ligger och har så ont. Hon har legat helt utslagen nu på förmiddagen istället.

Ingen i min släkt har ännu inte träffat henne pga sjukdomar men imorgon åker vi till mamma och dit ska även Sandra och Elly. :)

Kaffe och så VILA

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bi använde enbart minifom och det funkade iaf för oss, så prova dem med, samt massage och att låta henne ligga lite på magen också. Hon rapar ordentligt antar jag? Jobbigt när dem små liven har ont men det blir snart bättre ska du se! Saknar er!



Puss

2012-01-17 @ 15:31:21
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Malin

Ah det ät trist. Jag kände mig snuvad på allt det mysiga och alla må bra känslor när hon skrek så mycket och hann lova mig själv flera gånger att aldrig skaffa barn igen. Men så blir det lite bättre och så tar jag tillbaka det.



Vet hur det är. Kram

2012-01-18 @ 21:27:54
URL: http://tildesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0