Jobb och kalas dag

God morgon!!
Hoppas ni som var nere i parken igår hade en riktigt blöt och trevlg kväll;)
Jag låg och småtittade på film här hemma och tänkte på er!mohahahhah
 
Jaha, idag jobbar jag 07.00-16.00 och efter det drar jag direkt till Sandra och dem andra på 2 års kalas.
Känns som jag bor på jobbet. Inte klokt ibland.
Har nu jobbat, Mån,Tis,Ons,Tor,ledig Fredagen,jobb lördag och Söndag, fortsätter jobba 12 timmar imorgon,(ledig Tisdag, 12 timmar Onsdag,12 timmar Torsdag!
Men sen ni är jag ledig helgen och efter det blir det lite lugnare på jobbet.
Händer så mycket kul nu.
Nästa helg drar vi till Karlstad på möhippa!GILLA!
Helgen efter är det dop och bröllop. Tänk att min bästa vän ska gifta sig!:)Och att jag äntligen ska få gå på ett bröllop! Enda gången jag varit på ett var när jag var brudnäpp(som liten) när min faster gifte sig.
O helgen efter detta ska Jennifers mamma har fest in tha house... o jag är ledig dessa helger:):)

OCH sen ska vi planera in en kräftskiva hos oss då vi fått iordning uppe i logen, grannen var här igår och hjälpte oss. Underlaget har varit stora sten.. man har knappt kunna gått.. but not any more.
Nu äter ju inte jag skaldjur överhuvudtaget(tråkig, jag vet), men finns ju annat gott man kan ha på bordet och dessutom är det själva grejen jag gillar.
 
 
Lite frukost sen måste jag bege mig. Skulle ju kunna börja ta mopeden till jobbet ;)
Hörs sen
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Dock bra att det finns jobb trots att man känner sig bosatt på jobbet! :)

2012-07-15 @ 10:10:44
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det ska bli fantAstiskt kul allting:) och du behöver göra annat än jobba;) btw mamma har hyrt badtunna till kräftskivan,så ta med bikinin!:D love!

2012-07-15 @ 18:30:21
URL: http://Missjuniverse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0