Kvällen

Tack alla för igår.
Såklart var förfesten hos Magnus roligast. Trevligt att träffa nya och gamla människor.
Vädret var bra och grillat var gott.
Promenaden ner till parken gick fort. Jag och Jensen gick och snackade och skrattade....
Fick ungefär 1,5 timme där inne, Jessica och jag dansade bugg(försökte åtminstonde). Luften var skön och man var lagom berusad.
Promenaden hem däremot var inte kul, lång och jag hade skavsår. Från parken till kullberget! Vi trodde vi skulle få skjuts men icke. Annars hade cyklarna åkt med.
Här kommer lite bilder.
 
Grillat och massa skratt! Peter ville som vanligt INTE vara med på kort.
 
Amanda och Viktoria                                       och så vi!
 
Blev inte fler kort. Det glömdes liksom bort.
 
Dricker kaffe nu och får för mig jag ska vakna till men det gör jag inte. Om jag ska vara ärlig så skulle jag vilja beställa hem pizza och köpa godis och bara ligga och lata mig hela dagen och det kan jag iofs göra ett tag men lite senare lär vi ju hämta hem våran tjej som vi saknat otroligt mycket.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0