Och så var det Måndag igen

Ah,jag såg fel på datumet. Praktiken sätter ju fart den 12e, alltså på Måndag. Hur i hela världen fick jag för mig det skulle vara om 2 veckor?! Småbarnsförälder=förvirrad!?
Ja,det fick bli en jobbvecka för Mathias- men han gnäller nog inte om den saken.
Jag laddar upp mig mentalt för det... nu har man gått hemma så pass länge. Nu ska man ställa om sig. Ha hand om ett barn när jag inte ska iväg... sen iväg och träffa nya människor,vara social,visa intresse och kunskap... OCH gå upp tidigt. Det kanske blir det jobbigaste?!är van att ligga till lunchtid.

Idag blir det en innedag om inte solen visar sig. Har en del telefonsamtal att ta itu med och så tänkte jag mig lite zumba!

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0