Måndag

Hej o hopp
Den här veckan jobbar Mathias förmiddag vilket han älskar(not)!
Vilket har innebärt läggning och matning på natten för mig och som vanligt när jag ska göra det så sover jag kasst, bara ligger och hör och väntar på att hon ska vakna.

Man kan väl säga att vi har gjort en deal, han tar matningen på nätterna(en enda) och jag får sova en hel natt så går jag upp tidigare med henne och han sover vidare. Funkar jätte bra.

Vi har iallafall legat länge i sängen och myst, eller ja hon har väl mest legat och pratat/skrikit för det är vad hon gör numera när hon vill nåt. Ni som känner henne och säger att hon har så ynkligt "skrik", ha ha inte längre, nu jäklar finns det röst i denna lilla person.  Hon testar sig själv och oss.

Ett litet inlägg så här på tidig förmiddag. Frukost för oss nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0