Onsdagsbloggning

Vår tjej har börjat gått ett steg ett litet tag nu, nu har det ökats, kan ta 2 steg, rotera sig med nåt steg och blir så glad när man säger bra, vad duktig du är och vill då detta ännu mer fast det vill sig inte riktigt så mycket som hon själv vill men viljan finns där ohhh ja!
 
Igår la jag mig halv 8, tvärslocknade, vaknat 2 gånger inatt och gick sen upp strax efter 7, lika trött för det!! Nej man ska nog hålla sig till 6-7 timmars sömn.
 
fy fan vad jag vill ha en fin vinterdag nu! Blå himmel,massa snö och en babypulka!!!
Och så vill jag ha mina julsaker från halens, för innan första advent ska det vara färdigpysslat här inne, nu har inte vi så mycket grejer så det kommer att gå fort.
 
Imorgon blir det familjecentralen igen om det inte regnar och Mathias kör sista arbetsdagen=)
Ser fram emot helgen då vi ska fira min älskade kille som blir 30 på Måndag!
 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0