Nu har jag äntligen lagt in lite bilder så här kommer en liten bildbomb...
 
 
 
 
Vi har träffat Sandra med barnen väldigt mycket, ätit god mat mm.
Igår var jag ute på Halloween fest men det var alldeles för små folk där =/
Idag har vi haft en segis dag typ.. Har handlat,gått promenad och eldat som ni ser.
 
Igår blev min stumpis 10 månader. Mycket händer,speciellt med pratet. Hon säger mamma sen innan och nu titta och pekar, vet vart klocka o lampa sitter, vem bella och pappa är. Hon träter på saker och ska ha allt vi äter. Hon är mammig just nu.... äter vanlig mat nu och det är såååå gott. =)
I veckan ska vi till bvc, ska bli spännande och se vikt och längd.
Imorgon ska jag även ringa på ett jobb så håll tummarna!
 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken härlig bild den när hon sitter i vagnen :)

2012-11-04 @ 19:13:14
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0