Snön

Smärtan befinner sig nu runt skuldran och bara jag rör mig så känns det bättre, men blir stel fort jag lägger ner mig.
Sätta upp håret är en kamp.
MEN det är helt klart bättre än vad det var igår.
 
Lillan sover och jag kikar på matrecept, hittat en sida. Philadelphia.se
Det vattnas i munnen. Imorgon får det bli handling och till mat gnocchi med paprika,bacon,svamp och kassler i en sås gjord av philadephia sweet chili.

Annars är dagen hur lugn som helst- nästan för lugn.
Vill massor men har egentligen inte energi till det. Tog en 30 minuters promenad med Bella förut, thats it.
 
O karln jobbar eftermiddag SUCK
Nej tacka vet jag helger!!
 
Försöker intala mig själv att det blir bättre nästa vinter för då kan Olivia leka ute, känns trist och kallt att bara sätta ner henne i det kalla nu när hon inte ens kan gå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0