Vin kväll

Ok, dags att skriva märker jag. Man lever liksom i sin egen bubbla om dagarna så jag går oftast bara in lite snabbt för att se om det skickats kommentarer och så. Men nu inser jag ju att skrivandet lär i gång och framför allt bilder.
 
I Torsdags var vi på familjecentralen för första gången, min goooa tjej lekte snällt i 2 timmar med mellis imellan. Trodde jag inte då hon är väldigt klängig.
Så dit blir det fler gånger.
 
 
Igår drog jag hem till min fina "nya" vän Jessica kan man säga. Är så roligt att vi börjat umgåtts och kvällen igår var super trevlig, först tjejsnack och syster var där sen kom Samuel och Petri och vi körde lekar och skrattade ihjäl oss:P
 
Lapplisa funkar ALLTID. Hur få man än är så går det. Se bara här. 5 personer vilket innebar att en person fick vara i 2 lag. Detta spel ska man nog inte spela med sina syskon :S Kan bli lite lite intimt! Fast på SKOJ, vill bara skriva det för er som inte vet vad det går ut på. Man är i 2 lag, skriver kroppsdelar på lappar sen drar laget en varsin, tex fot mot kind så ska man göra det utan att tappa lappen som ska sitta emellan, här gäller det att vara smidig ;) Plocka poäng. Lite träligt om man får bröst mot mun ex för en del kan ju reagera :=) Men jag tar det inte ett dugg på allvar. Why liksom!
Kvällen avslutades kl 1 då fick jag skjuts hem(slapp jag cykla).
Här hemma satt Grannen och Mathias och fjanta sig:=)
Jag är glad att lillan vaknade 8- men alldeles för få sovtimmar ändå för mig. Mathias sa han skulle gå upp men som vanligt var det jag.
Får se vad som sker idag, om vi tar en tripp till Björksjön med lite gofika.
 
CIAO på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0