Drömmar

Inatt drömde jag att vi åkte iväg på resan för att helt plötsligt komma på att vi glömt kamerasladd,blöjor,välling och barnmat(jag panik). flygningen var hemsk, jag var totalt nervös.
Is this true or what!
 
Idag ska jag påbörja skriva min packningslista. Kanske börja handla hem lite o ställa undan.
Jag blir lite som ett ? Räcker ett vällingpaket? tycker välling är smidigt och det finns väl bara i Sverige?
Hur många barnmatsburkar? det kan väl inte vara super viktigt då hon faktiskt kan äta annat mat där
Hur mycket kan man släppa på gränsen till socker på resan? hmm det kan väl bara vi bestämma men det är alltit skönt med tips och råd!
 
.
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

shit vad längesen jag läste bloggar,stor hon har blivit godingen=))

hur mkt välling brukar gå åt en vecka hemma?hur ofta dricker hon vs äter mat?basera på det,sen kan man ju ta med vätskeersättning utifall att,men det borde inte vara några problem ifall hon dricker bra med vatten.vi hade med barnjuice som vi gav henne nån enstaka gång,men hon är inte så förtjust tackolov=P glass fick hon smaka på litegrann en gång.på hotellet åt hon en del frukt,pasta,bröd osv ,vi hade enbart med ersättning i matväg.ta med pulver i en liten burk som du kan ha med på planet om hon blir hungrig.kokat vatten kan du få av flygvärdinnan:)ta med temp och alvedon just in case!
Det kommer gå bra och bli såååå härligt!

PUSS!

2012-10-12 @ 13:53:59
URL: http://missjuniverse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0