Onsdag

Bäst att slänga in ett inlägg.
Snön har kommit and i love it. Hellre detta än regn och gråväder.
Imorgon är det 1 November. Jag vill att det blir December! Oj vad jag vill/ska pyssla?!
 
Igår skulle vi åkt på resan kom jag på. Känns lite sådär men det känns iallafall bättre att snön kom så det inte var det här ständiga regnet.
 
Julklapparna har påbörjats. Elly är klar, Emma är klar. Mamma är nästan klar. Sandra och jag la ihop till en tv till henne som hon fått så det blir väl lite smått och gott till henne. Presentkort är egentligen det bästa till de vuxna och jag har ju några kvar dvs en syster och 2 bröder.
 
Elliot är lite svår måste jag få säga. Jag funderar..
Kommer inte köpa många till vår tjej och hon blir ju 1 i Januari så desto fler då.
 
2 jobbnätter har jag framför mig nu. Ett tag sen- jag som har så svårt att sova när jag kommer hem.=/
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Och jag tycker det är på tok för tidigt med snö ...

2012-10-31 @ 09:21:07
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0