Örebrofest

Tråkig nyhet. Min svärfar körde av diket Torsdags natt så igår for vi iväg till Torsby lasarett. mörbultad och blåslagen var han. Visade sig att han fått en mindre blödning i huvudet =/
Så det var riktigt tråkigt!!!
 
På vägen hem skrev syster att hon kanske skulle med Hea ut i Örebro och jag blev sjukt sugen jag med.
Så Elliot hamnade hos mamma i Nora och vi andra for iväg på fest men någon utgång blev det ej(tiden försvinner ju på förfester)...
 
Kl var väl 1 när vi var på plats hemma hos mamma och sussade gott(mestadels iaf.)
Ägg och majonäs mackor och kaffe till frukost(vi mådde bra). Körde varannan vatten!
Tog halv 12 bussen hem och vips så sitter jag nu i soffan i tystnaden. Lillan sover en sväng och Mathias är i Björksjön för att få fart på värmen då Marie åkt till Lindesberg dit Lars-Erik blivit flyttad.
 
Ikväll? Ska man ska man inte? det är frågan de. Sjukt hungrig är jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0