Helg

Jag är så van att stå upp mellan 6-7 på mornarna att jag till och med dem gångerna Olivia faktiskt sover längre vaknar "pigg" den tiden iallafall. Jag bestämde mig för att gå upp ENSAM och dricka kaffe i lugn och ro.
De andra sover som stockar än.
Min unge har alltid sen födseln sovit jätte mycket och blivit trött snabbt. Nu kanske hon går igenom en period, vad vet jag men sen några veckor tillbaka sover mycket mindre, hon hoppar över förmiddagsluren ibland och vill knappt sova i vagnen ute längre, så jag har börjat lagt henne i sin säng och där sover hon kanske mellan 30 min-1 tim. 
Men hon roar sig ju själv mycket bättre, leker och upptäcker saker. Bästa stället att leka på är i badrummet med sopkorgarna och min hårborste. Hm...
 
Idag är det Fredag! Älskade helg.
Helgen blir lugn, imorra fyller Sandra år så blir lite småfiring.
 
Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0