Lördag

Ok jag är vanligtvis emot nässpray,alvedon osv. Jag vill självläka. Det är ju inte jätte jobbigt att vara förkyld menar jag. Jag går ut och tar luft, då brukar det bli bättre, eller dricker te med honung. Men när det går så långt att jag inte kan sova, utan ligger och vrider och vänder på mig i timmar för att huvudvärken är så PÅ då får det faktiskt vara nog. Igår natt tog jag en alvedon och efter en stund somnade jag in gott.  Sov hela natten. Vaknade 7 av lillan som pratade och lekte i sin säng.
 
Ser att himlen är blå och att solen ska värma oss idag. Kan inte bli en bättre Lördag.
Sandra med familj skullle ta en promenad hit senare idag. Blir en riktig familjedag.
 
Och igår kväll dukade vi fram lite chips,dipp och choklad. Gick inte att äta. Kände inte smaken alls. Det var störande och jag blev så besviken. Istället fick jag hårmassage så det gjorde inget. Halv 10 var jag i säng fast jag inte kunde somna.
 
Lillan kryper omkring överallt förutom här inne vid tvn och hennes leksaker. favoritplatsen är badrummet där hon rycker tag i sopkorgarna...
O gärna bellas mat och vatteskål är roliga.
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0