Onsdag

SKITVÄDER
Fy vad jag ogillar såna här dagar när man knappt kan ta sig ut!
 
Både hund och bebis blir rastlösa och bebis små grinig.
 
MEN kl 2 kommer Mathias hem så vi får väl hitt på nå.
 
 
 
 
Trots ljus både fram och bak på cykeln var jag livrädd när jag cyklade hem från jobbet igår kväll halv 10. Måste ju cykla genom en hel del skog innan vårt hus tittar fram.=) vart man än kollade såg man konstiga figurer eller läten. Buhu
 
Igår kväll klarade min kollega körkortet. =) Det är såna gånger man blir sur på sig själv för att man aldrig tar tag i det men jag ska vara ärlig, hade jag haft pengarna att faktiskt angagera mig i det minst 1 gång i veckan så hade jag kört på, men med min usla mammapenning funkar inte det. Man var dum som sagt att man inte gjorde det långt innan när pengarna faktiskt fanns där. 2014 går min halkbana ut och det vore för jäkla trist att göra om den för den tyckte jag var bra dryg! Jag väntar fortfarande på att Karlskoga ska komma hit igen och köra och ha teori men dem verkar inte vilja komma. =/
 
Ciao
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag väntar på samma sak!

2012-09-26 @ 09:32:45
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0