Torsdag

Förkylningen har gått över till mig. Visst, Olivia är små snorig och har hosta än men hon är bättre- jag däremot.. Det kliar i halsen,täppt i näsan,huvudvärk och trött. Ändå är jag uppe före min dotter som sussar gott.
Fint väder idag. Älskar sånna här mornar.
Idag ska vi till Bvc och få 1 års sprutan inför resan i Oktober.... fatta!!Vi åker snart....
Måste kolla igenom vad och OM jag har sommarkläder, annars lär jag ju beställa billigt skit...
Har lillan en egen liten resväska eller packar man henne i vårt?menar, ska ju ha med lite mat och så också.
Hennes pass har iallafall kommit vilket känns skönt att ha fixat.
Sen kom jag på en till sak, att jag varit så stressad över jul, men jag kan ju faktiskt ordna åtminstonde några klappar på resan. Lite roligare dessutom.
 
Frukosttime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0