Ute dag

Ja idag har man tryckt i sig fika till förbannelse! Wienerbröd,kakor och kladdkaka med glass, vilken god nyhet!
Men jag har även gått mycket idag. En promenad inåt imorse för att träffa Jessica,James och Sandra m Elliot, vi tog en walk i solen=) De små fick även gunga lite.


 
Måste lägga upp lite bilder på grejer jag köpt tidigare...
 
 
Skor till lillan och sandaler till mig. (semestern)
 
Nagelack till mig och en badanka och ett par haremsbyxor till lillan(semestern)
 
En svart enkel tunika och ett par skor till mig
 
 
 
Ett par leggins och en tröja är på g till henne också.
Och nu har jag även lagt i nytt i varukorgen på HM. Farligt detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0