Usch o blä

Som undersköterska tycks det att jag borde vara mer flexibel, alltså utöka de jobbställen som finns. Är nu och har varit länge på 2, men ska inom kort gå brevid på ett nytt. Kul=)
 
 
Snart kommer mina hjärtan hem, håller på och lagar lunch. Spagetti och köttfärsås. En favorit här hemma. Egentligen borde jag strunta i kolhydraterna men just den här maten ska det ju vara spagetti till=)
Är också sugen på paj, har jordgubbar i frysen + färska men måste köpa vaniljsås.
 
Promenaden är avklarad. 30 min power walk i skogen med backar.
Tänk om jag kunde vara lika bra med kosten som jag är med motionen!hahahaha
 
Mathias ska börja fälla ned träd idag inför vinter säsongen, det gäller att börja i tid.
Jag ska nog bara gotta mig i solen om den fortsätter vara framme. Har hållt på hela förmiddagen nu, tvätt, städat badrummet,övervåningen o dammat. ja alltså det finns alltid nåt att göra  o jag HATAR hårstrån! Bella fäller förfärligt mycket hår!blä!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0