Vår Lördag

Det är Lördag. Brakfrukost med ägg och bacon + knäckemacka. Det är liksom våran standard frukost numera.
Olivia äääälskar stekt ägg med en klick majonäs på! Gott säger hon och smackar haha.
Jag tog en cykeltur till butiken själv i förmiddags. Köpte lite smått och gott. Hårinpackning till mig + en ny fotfil och en nattcreme.
 
Mathias tog traktorn upp till grannen för att hjälpa han med en sak. Bella åkte med så hon får härja av sig med deras hundar. Jag la lillan i vagnen ute idag så jag skulle kunna träna ett zumba pass. Svettigt värre! Men fy fan vad skönt det är efteråt.
Ikväll blir det god mat(som vanligt) rotfrukter i ugn, inbakad fläskfile och egen beasås:)
 
Koncentration=)
 
Fikapaus
 
Bus med pappa;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0