Kiropraktorn

han undersökte mig,kollade reflexer,känsel vilket var bra men det visste jag då jag undersökt på vc tidigare, klämde,petade och masserade lätt kring nacken där jag har ont och är spänd men hittade inget ovanligt. Halskota 1 och 2 som var spänd vilket dem flesta är samt trampetus muskeln var spänd och det visste jag också innan då Melinda berättat det när hon masserat mig. Så jag fortsätter min lilla utredning om varför jag mår som jag gör och hoppas den där förbannade remissen till Lindesberg kommer inom kort!
 
Efter besöket så drog jag neråt och mötte upp Maria för lunch:)
 
sen vidare för och hämta en gunghäst och kläder som jag köpt till Olivia från en tjej.
Gunghästen visste jag att hon skulle gilla då hon alltid ska upp på den som Elly har. Och nu har hon även ett uppsätt med byxor och tröjor. Kan jag bara komplettera med lite grann.
 
haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0