Måndag

Ursäkta mina bloggpauser. Min vardag just nu består av oro,krämpor och enorm svaghet och trötthet i kroppen.
Tar ögondroppar för mitt ena krånglande öga vilket jag inte tycker hjälper.
Imorgon ska jag äntligen åka in till Linde och neurologen. Förhoppningsvis startas en utredning på en gång!
 
Olivia svarar bra på penicillinet men håller henne hemma denna v.
 
Ska laga mat och vila innan det är dags för ett kvällspass at work.
Min energi är som bortblåst även denna dag och benen känns vingliga och trötta.
Låg inatt med spända och ömma vader, myrkrypningar även dem var där.
kl 8 när Olivia vaknade ville jag inte alls gå upp.............
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Det var väl inte så farligt med kaffet, men det var inte jättegott ;p

Mina bloggpauser är nog värre än dina :) Skönt att Olivia svarar bra på penicillinet!

2013-08-19 @ 18:08:22
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0