Onsdagsinlägg

Pappa Mathias blev alldeles till sig när han kom hem från jobbet igår och såg vad Olivias prickat spridit sig. Snabbt gav han sig på telefon och ringde 1177(jag hade tänkt vänta till morgonen idag och ringt till bvc) men vi fick rådet att tvätta allt vi använder varje dag, sängkläder,både hennes o våra,handdukar,filtar, tvätta händerna i pricip varje gång vi varit i kontakt med henne, använda handsprit, köpa salva och smörja henne 4 ggr om dagen.
Så idag får det bli en lång promenad neråt, måste köpa blöjor också.
 
Skulle haft körlektion imorgon men den måste bokas om, går inge bussar in(fören till v) och Mathias jobbar dubbelskift idag så vill inte dra upp han kl 6 imorgon bitti(har tid kl 8). Dum tid egentligen.
O lite dåligt med cash har jag också nu så jag får nog boka om den till löningsveckan! alltid är det nåt inför dem där körlektionerna,tid,pengar,transport.
 
Blir även tokig på mitt ena öga som krånglat nu i nån månad till och från, dimsyn,svider,skaver,rinner,irriterat!Bara ena konstig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0