Mötet

Just, var på möte med chefen i Måndags. Ville egentligen bara prata av mig och kolla av hur läget ser ut i framtiden.
Stress stress inom äldreomsorgen, det vet jag redan och det märks. Där vill jag inte vara och jobba. Jag har provat på och det är inget för mig.
 
Man måste ha jobbat 361 dagar för att få chansen till vik eller jobb, jag låg på 355, 6 ynka dagar har jag kvar och eftersom jag är undersköterska så ser chanserna ännu bättre ut så till hösten ska jag jaga jobb!!
Lillan ska börja dagis(hoppas jag) så jag har all tid i världen till att söka jobb, jag vill verkligen inte gå med i arbetsförmedlingen men vad gör man! 100 dagar har jag kvar på mammaledigheten,varav 80 på lägsta tror jag, 100 dagar är ju inget, det räcker inte ens fram till sommaren så min kära karl får ge mig dagar för sen i sommar ska jag hoppa på jobb som vanligt. Tiden går fort, för fort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0