Work

Jobb förmiddag både Måndag och Tisdag. Det är bra. Jag föredrar förmiddagsjobb/dagjobb.
Igår var jag så trött, poolen ringde mig runt 6 tiden på morgonen, jag helt borta skyndar mig att klä,packa o gå ner till jobbet. Väl hemma sen var det dags att börja på köttgrytan, tvätta osv. Hade sån magkramper under eftermiddagen. Stress? säkert. För allt jag gör är stressrelaterat!  Kan inte rå för det, tror vi är sånna i den här familjen.
Idag ska jag jobba i dörren brevid, smidigt att ha det så.
 

Annars? shoppingsugen och jag väntar på pengar.... ligger kläder till lillan i HMs varukorg, lite i nellys,kicks och gina!
Längtar lite till helgen, fredag ska vi nog hämta sängen, Lördag har vi barnvakt ifall vi vill göra något och det lutar nog åt det, synd att löningsdagen är till veckan.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0