Måndag

Det har varit en lugn natt på jobbet. Därav skiter jag i att sova nu hemma utan lägger mig tidigt ikväll istället.
Halv 8 befann jag mig i skogen här uppe och då var det relativt ljus så det går framåt:)
Kan vi inte spola fram till åtminstonde Mars månad? Vill börja cykla, slippa termobrallorna,hänga på gården med en stor kopp kaffe, se lillan gå/springa nyfiket omkring och pilla på saker. Längtar ihjäl mig efter våren! Och april månad är en bra månad för då fyller ju jag men jag blir hela 27 år i år. Det är inte klokt.
 
Föreste, jag läser upp mot 10 bloggar(eller brukade) men över hälften av dessa personer skriver inte längre =/ Tips på andra bloggar?kändisar som ikke kändisar? Älskar bloggar.
Just nu är jag inne på aupair bloggar från USA.
 
 
Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Har också följt massa bloggar men många har slutat skriva

2013-01-21 @ 12:18:48
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se
Postat av: Maria F

Vet att du brukade läsa min. Jag har tänkt försöka ta tag i skrivandet igen men det blir liksom inte prio ett när man jobbar heltid och ofta är själv på kvällarna med Mollie ;) Jag hojtar till om jag återupptar skrivandet!! :)

2013-01-21 @ 12:29:37
URL: http://www.majijaaa.blogspot.com
Postat av: Jessica

Oj jisses Annso, finns hur mycket inspirationsbloggar som helst...bara och googla! =)

2013-01-21 @ 22:15:05
URL: http://www.frubark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0