Tillbaka och nu

Jag tänker hela tiden hur det känns att gå ner i vikt, ett antal kg alltså men sen kommer jag på att den utmaningen har jag redan fått i livet. När jag träffade mannen i mitt liv 2004 så var jag smal, smalare än nu, men gick då upp 20 kg på väldigt kort tid, efter några år och det tog slut emellan så bestämde jag mig att ta tag i det, med raska promenader och friskis några gånger i veckan så gick jag ner dessa 20 igen.
 
Nu pendlar jag mellan 73-75, vill ner till 68-70 så det är inte många men envisa kilon kvar. Jag är långt ifrån nöjd MEN för att ha varit gravid och fött barn så skulle man kunna säga att jag är inte jätte obekväm i min kropp, lita fastare här och där så ;)
 
Äckliga 90 kg
 
NU

Kommentarer
Postat av: p

snyyyyyg

2013-01-08 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0