Ett skov?

Har hamnat i en må dåligt period. Som inte handlar om depression eller så utan fysiskt.
Skulle jag berätta hela historien så skulle den bli lång så jag drar den snabbt. Har länge klagat på yrsel,huvudvärk och så, varit ner till vårdcentralen några ggr. Ena gången blev jag hemskickad med inflammatoriska tabletter och andra gången bad han mig uppsöka tandläkare. Ja jätte roligt och höra när man känner hur dåligt man mår inombords. För mig har det varit upp och ner i 6-7 månader nu. Mår bra emellanåt och det har varit underbart.
NU har jag nog dragit på mig allt. Yr,värk i kroppen, värk armar,händer och fötter mest,stickningar och domningar, enorm trötthet,svaghet och stelkänsla och suddig syn på ena ögat.
Vi vet nog alla hur läkare kan vara men jag hoppas innerligt att denna gång ska få mig till linde och få noggrannare undersökning. Dessa "skov" som jag kallar dem som dyker upp mellan 1-2 månaders mellanrum gör mig galen, jag funkar inte i vardagen, jag blir lättirreterad och har bara lust att sova.
Självklart tar rädslan över, och många gånger känner jag mig säker på att det ska vara nåt som jag verkligen inte vill att det ska vara.
....=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0