Olyckor

I veckan ringde Mathias mig när jag var på jobbet och skulle tala om att det hänt en sak med Olivia.. Att börja meningen så var inte kul. Jag blev spänd på en gång och totalt livrädd. Hon hade slagit i sig när hon lekte på altan, vid grillen på kanten så hon fick ett stort blåmärke och svullnad på en gång.
Tänk om det var mitt i prick i ögat istället. =/  Det händer med barn, det är bara det att det inte skett med vårt ännu, hon har alltid varit så himla försiktig och lugn med allt men hon är en riktig vilding nu.
Ska inte tala om sovtider. uppe till 11 igår igen full fart, Åkte sin bobbycar,kraschade in i allt, tog fram allt allt som finns här inne och springer runt och drar bella i svansen. Vilket i sin tur resulterar i att hon sover till 10 tiden kanske längre men då väcker jag henne. Hon har inte sovit middagslur på 2 dagar och det funkar fint men inte är hon trött vid 7-8 tiden iallafall- eller ja, säkert hunnit bli övertrött då. Semester semester! blir andra bullar när dagis "snart" startar" igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0