Krångeldag

Det är bara lunchtid och jag har suttit i telefon med fk 2 ggr redan, dessutom i lång kö as usual.
Loggade in mig och skulle fylla i mammapenning då det stod att jag har slut på dagar(förutom lägsta nivå skit) så jag ringde fk om det verkligen stämde, stod i lååååång kö och till slut blev det nåt fel så jag var tvungen att lägga på! Ringde sen upp igen i ett annat ärende angående utbetalning..... buhuu.
Jag fick dagar av Mathias fram till att Olivia börjar dagis sen måste jag förlita mig på jobb helt enkelt och vikariepoolen sa att dem kommer att prioritera mig som är undersköterska så det är bra!
Frågan är om jag ska anmäla mig hos arbetsförmedlingen eller inte? Får man pengar därifrån? Hur mycket?
 
Jag vill inte ens veta skatten inom kort- är skitnervös över att få betala tillbaka!
 
Nä nu har jag gnällt färdigt. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0