Läkartid och fikastund

 
 
Full rulle idag. Mathias skjutsade in oss till Sandra runt halv 11 tiden, lek och lunch där inne, ut o söva Olivia i vagnen och så ner till läkaren kl 1, såklart fick man vänta... hon klämde på tuttar,armhålorna och halsen, allt kändes fint. Av min beskrivning på smärtan i armen fick jag beskedet inflammation och utskrivet tabletter(som får hämtas imorgon), att ta i 2 veckor! Uh jag har tablettskräck!!
När jag var klar där gick vi upp med barnen till Jennifer och Bianca där Jessica och James var, fikade och barnen lekte/dansade....
Nu är jag trött och jag ska ut o jobba inatt.... knappt så man hinner varva ner själv innan man ska iväg. Men allt går:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas armen blir bättre

2013-03-04 @ 18:37:47
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0