Svar

varför är jag uppe nu? jag kan verkligen inte sova länge på mornarna!!
 
Igår kväll jobbade jag och innan dess var jag ju till Läkaren. Hon klämde och lyssnade. Fick till och med göra ett grav test haha bara för den molande värken där nere men det visste jag ju att gravid det är jag inte. Men hon kände på livmodern o så. Allt kändes fint, hon kunde tippa på att jag har IBS.... det som jag funderat länge på om jag har och som inte alls är ovanligt. Tog blodprov för gluten och laktos som kommer om 2 veckor ca.
Du är en ung frisk kvinna fick jag höra.
 
Det är iallafall jobbigt med magproblem, mår inte magen bra så mår man själv inte bra.
 
 
Nu har jag jobbat 3 kvällar i rad, ledig idag och ikväll ska vi på blues afton i Bångbro haha. Ja ni läste rätt. mYs! Behöver inte åka till Örebro eller Karlstad och gå på klubb varje gång. :P
Men lär ta det lugnt för jag börjar imorgon 14.30 igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0