Äntligen

börjar gumman bli sitt vanliga jag igen. Självständig,lekfull tjej som ständigt är på nya äventyr i huset och på gården.
Men jag mår illa, kan knappt äta nåt och ont i magen.
 
Skrev för ett tag sen att jag har problem med "menssmärtor där nere". Varit ner hit till läkaren som undersökt min livmoder,känt o klämt, inga fel där inte o trodde det var nåt ibs relaterat. Ok jag litar på henne tänkte jag. Det försvann ett tag och har nu återkommit. Molande tryckande till riktig jäkla mensvärk. Så jag ringde till kga kvinnokliniken och ville ha råd. Då jag inte har oregelbunden mens,blodiga flytningar så tyckte hon inte att det kunde vara nåt "fel" där nertill. Då skulle jag även haft en mer intensiv smärta hela tiden, o sa även hon att det lät mer som det kommer från mag och tarmkanalen. Ok, Men jag bokade en tid för ultraljud iallafall och kan sen(om det inte visar något) utesluta det och gå vidare. Ibs låter ganska troligt då min mage sen lääänge tillbaka krånglat,lider av spänningshuvudvärk o trötthet. Kronisk smärta från underlivet beskrivs det, ohh ja det kan man kalla det. Men ingen som skriver att det känns som en förbannat hemsk mensvärk!
Så på Tisdag åker vi in och checkar läget(passar på att besikta bilen på samma gång).
 
Titt på den här, ostbågsfian! Norpa åt sig!
 
Duktig och kan peka ut alla djuren rätt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0